نمونه های مختلفی از آلترابوکهای ایسوس

درباره لپتاپ های آلترابوک ایسوس

مدلهای مختلف نوت بوک های Ultrabook Asus


در این مقاله به مدلهای مختلف الترابوکهای ایسوس می پردازیم.لپتاپهایی که به سبکی مشهور هستند.

U مخفف کلمه UltraBook یا همان آلترابوک است. آلترا بوک های لپ تاپی هایی هستند که به لحاظ باریکی و وزن کم بسیار مشهور و معروف شده اند. ضخامت این نوع از لپ تاپ ها عموما کمتر از 20 میلی متر است. قدرت و سرعت پردازشی بالایی دارند و با ورود آن ها بازار تبلت ها کمی آشفته شد زیرا به نظر خیلی از کاربران جایگزینی بسیار بهتری نسبت به تبلت ها محسوب می شود زیرا سخت افزار قدرتمندتر، عمر باتری بیشتر، حجم و وزن متناسب و کمی دارند.

اکثر آلترابوک ها داری بدنه ای با روکش آلومینیومی هستند که ظاهری زیبا را نیز پدیدار ساخته اند.

عمر باتری از 5 ساعت تا 8 ساعت به نسبت نوع آن مختلف است

تمامی این ویژگی ها باعث حمل آسان و بدون دغدغه لپ تاپ می شود.

صفحه کلید این خانواده از کلیدهای خوب و مناسبی درست شده اند که با این وجود به نسبت یک تبلت، تایپ راحت تر و سریعتری را تجربه خواهید کرد.

البته فراموش نکنید که این سری دارای صفحه نمایشی لمسی هستند که با وجود ویندوز 8، کاربری این ویژگی بهتر و راحت تر است.

به طور کلی نمایشگرهایی معمولا به سایز 13.3 اینچ دارند.

یکی از ویژگی های خاص در مجموعه داخلی این نوت بوکهای ایسوس وجود سیستم ضد سرقت اینتل AT است که با این وجود شما می توانید در هر جایی، دسترسی به اطلاعات سیستم خودتان را مجاز و یا غیر مجاز کنید و اطلاعات موجود را بدون هیچ مشکلی بازیابی کنید.

Zenbook، Vivobook ها جزو دسته آلترابوک ها محسوب می شوند. Zenbookها از 12 اینچ تا 15 اینچ عرضه شده اند و از پردازنده گرافیکی مجزا انویدیا استفاده می کنند. اولین لپتاپ این مجموعه در سال 2011 معرفی و در 2012 در جهان عرضه شد و به فروش رفت.

لپتاپ asus

Vivobook ها به لپتاپ های هیبریدی که قابلیت 360 درجه را دارند معروف اند. آنها می توانند به حالتهای یک لپتاپ معمولی ایستاده، خم و تبلت دربیایند. در واقع ترکیبی از تبلت و لپتاپ را می توانند در یک جا برای شما فراهم آورند. اکثر این مجموعه جزو لپتاپ های نسبتا گران قیمت محسوب می شوند البته ایسوس با ارائه سری Vivobook Flip، کمی شاهد کاهش قیمت این خانواده هستیم به طوریکه افراد مختلف به راحتی می توانند آن را خرید و با آن کار کنند.

نکته دیگر در آلترابوک ها وجود رنگ های متنوع و شیک بدنه آن ها است.

بعضی از این مدل لپتاپ های ایسوس به لحاظ باریکی و ضخامت کم درایو سی دی و یا DVD ندارند.و خرید سی دی رام اکسنترنال جزو ملزومات محسوب میشود.

 

منبع: انواع مختلف لپ تاپ